dijous, 9 d’octubre del 2008

1º aniversari de la galeria


Hola a tots!

Desde Ca'n Dinsky vos volem convidar al primer aniversari de la nostra galeria!
Varem obrir les portes dia 12 d'octubre de 2007, essent, obviament, l'aniversari el proper diumenge dia 12 d'octubre de 2008.
Durant aquest any, han passat per la galeria artistes novells, ja consagrats, locals, nacionals i internacionals, hem fet cicles de cinema, concerts, jam's sesions i fins i tot hem creat una associació cultural!
Per l'aniversari hem preparat una exposició amb Eva Ruiz (joies artesanals, www.theley.es) i amb les actuacions d'en Damià Timoner, Rodrigo Rodriguez i altres músics de gran nivell.
Temdrem preparat un poc de picadeta i un poquet de vi sense pasar-nos del poc presupost que tenim.
Lo dit!!! Estau tots convidats a venir diumenge a partir de les 8.
Animau-vos!!!!

5 comentaris:

Marga Massaent ha dit...

eeeeiiiiiii!!!!!!
com va anar sa fiestuki? i sa nova expo que tal? estaria be que penjassiu unes quantes fotos i donar un poc de vidilla en es blog. si voleu enviau-me-les i jo les penjare, vos ho promet, jiji.
un beso a tots ben gran!!!

Bua ha dit...

No era per aquí.
Haguès fet una passadeta.
Volem fotos!

Mallorca Llevant ha dit...

Gràcies,
hi vendrem en tren.

Mallorca Llevant ha dit...

Per solucionar els problemes de mobilitat de la comarca de Llevant el tren no és la solució. Els motius que consideram són varis. (1) El tren només s'atura a 5 nuclis de població (Manacor, Sant Llorenç, Son Carrió, Son Servera i Artà) on hi viu menys de la meitat de la població de Llevant, i a l'estiu molta menys gent encara. (2) El tren no arriba a la costa. La gent de poble no podrà anar en transport públic a fer feina a la vorera de mar, i la gent que viu a vorera de mar no pot anar a l'institut o a les escoles de Manacor i Artà en tren, com bé van expressar fa dues setmanes els pares i mares d'alumnes de s'Illot. (3) La infrastructura del tren és caríssima. Amb aquests doblers es podria comprar i mantenir una xarxa d'autobusos adequats al nombre de persones que necessiten desplaçar-se d'un lloc a l'altre. Aquests autobusos podrien arribar a tots els nuclis de població i passar amb molta freqüència, no com ara funciona AUMASA. Si AUMSA no és la solució és el problema, però la solució a aquest problema no és el tren. (4) El tren no substitueix el cotxe. Molta gent necessitarà el cotxe per arribar a l'estació. En trajectes curts això no té sentit perquè ja s'arriba directe al lloc final de destí. (5) Aquest tren no enllaça amb el que ja existeix. Es farà una nova estació devora el SYP o el cementiri vell i no queda clar com els usuaris aniran d'una estació a l'altre, tammateix hauran d'agafar finalment un autobús. (6) Hauran de vallar les vies, això significa que molts camins públics quedaran tallats i s'hauran de fer camins alternatius (expropiacions) per a arribar a les finques de foravila.

Consideram que el tren no és la solució als problemes de transport públic de la comarca de Llevant, una comarca poc densa i amb la població molt dispersa. Consideram que s'han d'estudiar solucions més adients i flexibles, socialment justes, econòmicament viables i medioambetalment respectables per aquesta comarca. Hem de ser exigents i no ens podem conformar amb una proposta de tren aberrant que (1) no connecta amb el tren que va a Palma, el projecte exposat no ho connecta, i no sabem quins polítics tendrem més endavant, no ens creim cap promesa política, (2) no arriba a tots els nuclis de població, (3) no ens permet prescindir del cotxe, perquè no podem arribar a la costa en tren, (4) la capacitat de càrrega del tren permet predir un augment de població i especulació urbanística al voltant de les estacions per justificar la seva inversió.

T'agraim que facis arribar aquesta informació a tothom que coneguis i que actuis en conseqüència. Tenir un transport públic útil per tothom també depèn de tu.

La plataforma Mallorca-Llevant.
http://mallorcallevant.blogspot.com

dede ha dit...

Salut toni1000 bravos je t'aime